28 stycznia 2015

"Opowieści o podróżach" - Izrael


Miejsko - Gminna Biblioteka Publiczna
w Lidzbarku
zaprasza w czwartek 5 lutego o godz. 1600
na kolejne spotkanie z cyklu
”Opowieści o podróżach”.

Tym razem odwiedzimy Izrael.
Przewodniczką będzie pani Wiesława Kopiczyńska,
mieszkanka Brodnicy, która mówi o sobie:

-,,Jestem żoną, matką, fotografem. Od czasu do czasu podróżniczką.
Sfotografowałam mnóstwo ludzi dla pieniędzy i kolejne mnóstwo dla czystej przyjemności kreowania obrazu. Każda moja podróż, zawsze fotograficzna, jest dla mnie nie tylko czasem zawieszenia codzienności, ale przede wszystkim emocjonującą przygodą, nowym doświadczeniem, z którego czerpię siłę.

Moim podróżniczym priorytetem jest zawsze nawiązanie relacji z mieszkańcami miejsc, które odwiedzam. Nie zawsze udaje mi się realizacja marzeń w tym zakresie, ale żadna moja podróż nie idzie na marne, każdy wyjazd czegoś mnie uczy, każdy poszerza horyzonty, każdy mnie wzbogaca. nawet jeśli nie podoba mi się to miejsce, które odwiedzam. cieszę się, że je poznałam, że wreszcie wiem, jakie jest.
Odwiedziłam wszystkie zamieszkałe kontynenty ( jest ich raptem kilka), a wynikiem tego jest prosta konkluzja: niezależnie od kultury w jakiej żyjemy, niezależnie od poziomu cywilizacyjnego, wszędzie jest tak samo. Nasz byt określa nasze emocje 
i odwrotnie. I choć niby już to co najważniejsze wiem, to jednak wiedza ta nie zabija we mnie chęci dalszego poznawania świata. Podróże nadal mnie nęcą, choć nie są aż tak ważne. Są świąteczną okrasą chleba powszedniego, o którego jak najlepszy smak walczę każdego dnia.

Spotkaniu towarzyszyć będzie wystawa fotografii z podróży pani Wiesławy Kopiczyńskiej.

Serdecznie zapraszamy !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz